Svar på kommentar.

Så, tidigare idag fick jag en kommentar på detta inlägg där jag skrivit om hur det var när jag och min tidigare pojkvän gjorde slut och vad som egentligen var orsaken till uppbrottet. Tjejen som kommenterat är min tidigare pojkvänns nuvarande flickvän och eftersom hon var trevlig och gav ett svar så tänkte jag göra likadant;
 
Angående det här med att tjejen och mitt ex enbart snackade som vänner en tid är ju bara trams. Det går emot allt han sagt själv med tanke på att han berättade för mig när jag kom på hans otrohet att han lagt sig i en säng tillsammans med tjejen och "vad som hände, hände" då han inte var säker på ifall han ville vara otrogen eller inte - men hände det så brydde han sig inte. Så detta bevisar bara att killen faktiskt är en otrogen idiot. Han erkände t.o.m för mig att han enbart använde bruden för att se om han ville vara otrogen eller inte; så bruden var endast ett objekt att använda för hans del. För "hon ligger med vem som helst", så det var visst den lättaste bruden att använda. Men vem vet, dom kanske föll för varandra.
 
Seriöst så bryr jag mig inte tillräckligt, jag mår svinbra utan denna idiot i mitt liv. Jag har dessutom träffat en underbar kille nu, en kille som är rolig och bryr sig om mig - samt inte blir irriterad på mina psykiska besvär. So I'm happy as fuck och jag hoppas att mitt ex och hans flickvän kan sluta stalka mig då jag helst ser dessa idioter så låååångt ifrån mig och mitt liv som möjligt.
 
PS. Om du menar att jag aldrig haft ett seriöst förhållande så kan jag upplysa dig om att jag haft fem seriösa förhållanden men ingen av personerna har varit lika underbara som killen jag träffat nu.

Lina

Svin bra av dig! Fortsätt att må bra och göra det som gör dig lycklig! Skit i vad dom har att säga, du vet bäst själv hur du upplevt detta. Kram.

Svar: Precis! Tack så mycket för den uppmuntrande kommentaren, kram! :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-06-07 / 12:04:12
URL: http://nouw.com/silverpastel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback