Work.

Tjo kings! Som jag tidigare berättat så har jag haft fullt upp de senaste dagarna. Först och främst så var jag på en privatkonsert i måndag tillsammans med min kära vän Evelina. Bilder och mer om detta kommer upp så snart bilderna från eventet postas.
 
I tisdags hade jag en arbetsintervju hos Greencaller och igår var jag på utbildning samt började jobba. Jag sitter på ett kontor med ett helt gäng jämnåriga och ringer runt till folk, så det är telefonförsäljare jag blivit. Sjukt jobbigt, men det lönar sig i slutändan - det är iallafall ett jobb. Ska arbeta idag samt på söndag, kvällspass, och jag är så satans glad att jag har en så fin kille som Eric som faktiskt tänker skjutsa mig hem efter jobb. Så snällt!
 
Sen kommer vi till det som kan kopplas med bilden ovan, jag har blivit nytt skribent för e-sportsidan Trollpick.se. Vilket jag är hemskt tacksam över. Sjukt roligt jobb där jag connectar med andra gamers som även dom älskar att dela med sig av nyheter samt skriva angående olika e-sporter. Sidan hanterar League Of Legends och Hearthstone som jag ska skriva om, men även CS;GO, DOTA och Starcraft. Ska försöka få upp min första artikel idag.

Sofie

Åh vad kul för dig! Önskar dig lycka till ^^

2015-10-08 / 15:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback