Helg.

Godmorgon kings! Gårdagen var underbar, rent ut sagt. Började dagen med att umgås med familjen då min systerdotter Nora var på besök, sedan åkte jag till Eric och chillade där någon timme innan vi körde in till Lund. Filmen vi såg, Straight Outta Compton, var så sjukt bra och vi båda älskade den. Men eftersom den började först 20:00 och varade i 2,5h så var vi hemma igen mitt i natten.
 
Söndagsmorgonen kändes bra, vaknade av Erics dumma alarm på mobilen, tog en cigg samt åt Ben n' Jerrys som Eric köpt till mig. Äkta kärlek är när han köper BJ till en. Han halvsover fortfarande, så jag passade på att blogga samtidigt som jag satt igång en stream på hans iPad. Idag kommer jag mest fokusera på att fixa saker inför skolan samt blogga för att rensa schemat en aning för imorgon händer det en skitfet sak som jag taggar satan inför. Men mer om det får ni se imorgon!
 
Hur har er helg varit? Vad har ni hittat på?

Max

Jag skaffade Netflix i helgen så min helg har varit ganska nice haha ;)

Svar: Netflix n' Chill? ;)
Carro - Geek n' Gaming

2015-10-04 / 15:08:40
Sandra

Mysigt, bild på din nya kille? :)

2015-10-04 / 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback