Halloweenkostymer.

Halloween närmar sig och därför hade jag tänkt hjälpa alla er som kanske inte valt en kostym inför halloweenfesten än. I skolans maskerad var jag inspirerad av tv-serien V och jag planerar fortfarande min officiella halloweenkostym.
 
Här är fyra underbara kostymer som är sjukt lätta och man förstår direkt vad personen ska föreställa. En sak man kan göra om man inte "bara" vill vara snövit eller någon annan av de ovan är att spruta massa blod över sig samt skapa något sår och helt enkelt göra en zombieversion av kostymen.
 
Vad ska ni vara under halloween?
LÄNKAR; Snövit // Snövit Peruk // Cheerleader // Prinsessa // Lila Peruk // Killer Bride

Freja

Jag har så sjukt många idéer om vad jag skulle vilja vara. Men vill vara något läskigt iallafall. Jag ska vara blodig & allmänt äcklig.

2015-10-25 / 14:26:44
URL: http://meebe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback