Att prioritera.

Får väl börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering. Men jag har haft så sjukt mycket att göra på senaste, vilket lett till att jag fick en sjuk ångest och ett utbrott vilket gjorde att jag tyvärr insåg att jag hade allt för mycket på mina axlar. Jag valde att sluta på mitt jobb som telefonförsäljare då jag mådde psykiskt dåligt av att arbeta med just det, samt att jag sa upp allt som hade med musikvideon jag skulle göra åt en producent då jag helt enkelt kände att det var allt för mycket för mig just nu.
 
Jag har fortfarande ett jobb där jag städar varje måndag vilket känns nog just nu, samt att jag känner att jag måste fokusera på skolan då jag ligger hemskt mycket efter. Sen har jag skrivit hemskt mycket artiklar för Trollpick nu på senaste, vilket jag älskar då jag får kombinera två av mina största intressen; spel och skrivande. Jag blev överlycklig när jag blev utnämnd till månadens skibent på Trollpick samt när jag under dagen blev utvald till att få en "uppskutning" till redaktör för sidan så jag kan ta hand om allt på ett annat sätt än att bara skriva hela tiden. Jag kan nu hjälpa till genom att läsa igenom artiklar mina kollegor skrivit innan de publiceras.
 
Ännu en trevlig sak är att jag idag sitter bänkad framför semi-finalerna samt finalen av SLTV StarSeries i Hearthstone för att sedan skriva en artikel om turneringen. Jag har även fått chansen att intervjua min absoluta favoritspelare inom Hearthstone, Orange, vilket jag taggar satan inför. Att börja skriva för Trollpick har blivit en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback