I'm Awesome On My Own.

Som ni redan vet så bröt jag upp med min senaste pojkvän här om dagen. Det kändes tungt, det var ju ändå ett helt års förhållande som tog slut. Men jag har vänner som hjälper mig och får mig att må bättre, enligt killen var det fel sätt att göra slut på - men jag gjorde det så rätt som möjligt genom att sitta ned och förklara för honom, men ändå tyckte han att det var fel sätt att göra det på.
 
Men det gör ont att avsluta något så starkt som vi hade tillsammans, men det var det rätta att göra för mitt mående. Att bli kallad för kränkande ord och bli nertryckt gång på gång är inte hälsosamt, därför var det bäst att avsluta det så fort som möjligt. Så jag mår bra, jag har vänner som älskar mig och som lyfter upp mig efter ett år av nedtryckande. Friheten känns bra, detta är något av det bästa jag gjort på länge, även om det gör ont innerst inne så vet jag att det var det bästa möjliga.

Denise Taylor

Man måste vara självisk i sådana lägen. Starkt gjort av dig! :) <3

2015-01-16 / 15:52:48
URL: http://autaini.com
xxcyberalienxx

Det är aldrig lätt att avsluta vänskap & förhållanden, en nära vän till mig avslutade vänskapen emellan honom & mig.

2015-01-16 / 21:35:02
URL: http://xcyberx.blogg.se/
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Det är bra att ta sig ur destruktiva förhållanden, då är man mycket bättre ensam för att sedan göra plats för ett äkta, bra, och hälsosamt förhållande. Jag hade samma problem tidigare med mitt ex, han var svindryg mest hela tiden, och när vi gjort slut var jag såklart ledsen men sen kände man sig så fri <3

2015-01-16 / 23:05:54
URL: http://neapocalypse.se
cookie

om några månader kommer du tänka "jag gjorde rätt" det är svårt med att göra slut det är det alltid. Men ibland så måste man det om man är i ett ohälsosamt förhållande.

2015-01-17 / 14:02:05
URL: http://cookielicious.blogg.se/
Anonym

Det visar bara på hur omöjligt det är att se något utifrån, som bloggläsare kunde en tro att ni var bästa paret någonsin, och ändå finns det där som finns bakom fasaden.

Starkt gjort av dig, om det känns rätt så är det rätt. Önskar dig all lycka

2015-01-17 / 17:01:44
Emma

Jag tycker du är sjukt stark som orkade att bryta upp. Min bästa vän var i ett dåligt förhållande och hon hade väldigt svårt att bryta upp. Du gjorde rätt och jag beundrar dig för detta. Kämpa på, du är så mycket starkare än du tror.

2015-01-18 / 00:54:40
URL: http://madangerous.blogg.se
Amie.

jag varnade dig carolina men du lyssnade inte. ibland får man nog göra sina egna "misstag" för att inse att det inte är bra för en.

2015-01-19 / 13:07:30
Amie.

jag varnade dig carolina men du lyssnade inte. ibland får man nog göra sina egna "misstag" för att inse att det inte är bra för en.

2015-01-19 / 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback