Tågbiljetter bokade.

Igår beställde jag äntligen biljetter inför min resa till Stockholm. Jag åker från Lund centralstation efter skolan fredagen den 21, anländer i Stockholm på kvällen där jag ska möta upp min älskade vän Issa som jag ska bo hos under helgen. Vi kommer festa lite med gänget vi spelar med på lördagen och på söndagen blir det LCS final på Hovet. Jag kommer åka hem igen på måndagen den 24 augusti. TAGGA!
 
Var i landet bor alla mina underbara läsare?

Sabiina är namnlös

Jag bor i Sthlm! Ska även på sommarbio i rålis(det är gratis) och festa med min polare. Vore coolt ifall vi kunde träffas och säga hej eller nåt ^^ *Hör gärna av dej på min blogg ifall du är intresserad* :D

2015-08-14 / 19:49:44
URL: http://www.siin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback