Sick.

Känner mig inte alls pepp på livet. Hade planerat så mycket inför denna vecka, men nu vet jag verkligen inte om jag kommer kunna göra någonting. Vaknade imorse med en hemsk förkylning samt myggbett på ögonlocket vilket gör att jag har svårt att se på höger öga, sjukade mig samt hörde av mig till producenten jag skulle möta upp i Malmö idag. Har legat hemma i sängen hela dagen och nu mot eftermiddagen förflyttade jag mig ner framför tv:n där jag kollat på streams samt skrivit med mina vänner Eric och Lukas hela dagen.
 
Ville främst bara göra en snabb update så ni vet att jag lever, men att det kommer bli glest bland inläggen tills jag mår bättre igen. Längesedan jag kände mig så opepp och sjuk, men förhoppningsvis kommer det gå ett tag innan jag känner mig på detta vis nästa gång.
 
Hur mår ni idag? När var ni sjuka senaste gången?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback