Makeuptrender inför hösten.

Trender kommer och går, men vissa består. Inför hösten ligger mörka färger som vanligt i trend-toppen och här är mina favoriter.
 
Först och främst så har vi the smokey eyes vilket vi sett i flera år och främst under hösten. Jag älskar att skapa mig en het sotning när jag ska ut på krogen eller bara på någon rolig fest. När jag skapar mina sotningar använder jag mig av en mörkare palett, men såklart kan man skapa en snygg sotning som går i bruna färger och gråa. Men den mörka varianten är helt klart den som toppar i höst. Vill du vara ännu trendigare så skapa en snygg sotning av metallic-skuggor då just metallic är hett under hösten.
 
De såkallade gothläpparna är även de väldigt trendiga i höst. Mörka läppar med eller utan glans, personligen föredrar jag matta läppar, men det är ju upp till var och en. Vill man inte köra på allt för mörka läppar så är även de knallröda läpparna heta i höst, Jag älskar verkligen röda läppar, lever mer än gärna livet tillsammans med mitt älskade läppstift from Yves Rocher i färgen Rouge Vif som är ett läppstift med superhärlig färg och den har den perfekta konsistensen, inte för krämig och inte för hård. Dessutom håller färgen hela dagen. Mitt absoluta favoritstift, utan tvekan.
 
Vilken trend är eran favorit inför hösten? Och vilken dissar ni?

Märtis

YES, mörka läppar som är så ballt!

2015-08-17 / 16:50:31
URL: http://nouw.com/fruleste
Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-08-18 / 08:31:55
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Karin

Alla tre är jättefina, just nu tycker jag den i mitten är finast men skulle bli överlycklig om du skulle vilja göra en tutorial på hur du sotar dina ögon, jag får verkligen inte till det alltså :(

2015-08-18 / 18:06:20
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback