Fnatic.

Kan väl börja detta inlägg med att berätta att jag mår bättre efter att jag blev dumpad. Mina älskade vänner har funnits till hands, speciellt Eric och Maja som fanns vid min sida redan innan jag blev dumpad. Men jag mår bättre nu, trycker i mig choklad och glass, kollar på film och tar en cigg då och då för att lugna nerverna.
 
I tisdags när jag drog från min nuvarande ex-pojkvän så åkte jag hem till min farmor för att tillbringa natten vilket var mysigt samt att jag fick vara i lugn och ro med alla mina tankar och min oro. På onsdagen när jag äntligen kom hem så fann jag en present från mina föräldrar - Fnatic's officiella lagtröja som jag velat ha so so bad. Blev superduperglad, fann mig själv hoppa och skutta av glädje. Denna ska jag helt klart ha på mig under finalen av LCS som jag ska på i Stockholm den 23 augusti.
 
Vad tycker ni om min nya tröja? Hur många av er bor i Stockholm och/eller ska på LCS?

Veronica

Snygg tröja! :)

2015-08-03 / 16:48:48
URL: http://acidraiin.blogg.se
Lina Gustavsson

Så fräck tröja. Lyckost att du fick en sån fin present av dina föräldrar. Dom vill kanske ha fler barn hihi

2015-08-03 / 19:07:58
URL: http://themoviefreak.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback