Favoriter från Zalando.

Just nu har Blogfame ett samarbete tillsammans med Zalando där man som bloggare ska skapa ett kollage med sina favoritplagg från Zalando samt berätta varför man valt just dessa plagg. Vinsten är två biljetter till Sveriges bästa modevecka, Stockholm Fashion Week.
 
Här ovan ser ni mina absouta favoritplagg, Alla behöver sig en het tisha i massa underbara färger enligt mig och mitt hjärta stannade upp när jag såg denna så snygg den var. Croptops är också en stor hit för min del och jag älskar denna då den går i de klassiska färgerna svart/vitt vilket går att matcha till vad som helst.
 
Sen har jag även lagt till ett par heta Vans som även de går i svart/vitt och har ett underbart mönster som blivit väldigt stort efter att Snoop Dogg använde en skjorta med just detta mönster på under The Roast Of Justin Bieber. Sist men inte minst har vi tre par byxor vilket jag verkligen behöver fylla på garderoben med. Alla tre har slitningar och hål gemensamt, vilket jag älskar. Jeansen i mitten har även en sjukt snygg boyfriend-aktig stil vilket jag mer än gärna matchar tillsammans med skorna samt magtröjan.
 
LÄNKAR; Tisha // Croptop // Vans // Byxa1 // Byxa2 // Byxa3
Vad tycker ni om dessa plagg? Vilka är era favoriter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback