EU LCS Stockholm 2015.

// Photo by Carolina Mårtensson @ quiethell.se // Canon EOS 1100D // LCS Stockholm 2015//
 
Här är en bildbomb som jag tog under LCS finalen igår i Stockholm. Fick skriva autografer, kramas och ta bilder med massa viewers från streamen samt läsare här på bloggen. Det var så satans underbart, älskade att faktiskt vara på plats och vara med på riktigt - helt annan känsla än när man ser streamen. Mitt favoritlag Fnatic vann, men detta på håret. OG vann första, Fnatic andra och tredje sen OG fjärde. Detta innebar att det var sista matchen som avgjorde allt och Fnatic tog segern trots att OG såg ut att vinna ett tag. Älskade Rekkles från Sverige är ju såklart min favoritspelare, men älskar verkligen YellOwStar och Huni också såklart, så kändes underbart att se dom hålla upp pokalen. En annan känd profil som var på plats under eventet var Sp4zie som är en mycket stor youtuber från Sverige. Allt kändes så underbart, som en dröm men samtidigt för overkligt, oh vad jag vill tillbaka.

Monster Girl

wow! Jag önskade att jag haft råd. Det hade vart as fett!

2015-08-24 / 21:17:46
URL: http://moonstergirl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback