The Walking Dead.

Imorgon sänds sista avsnittet av fjärde säsongen av The Walking Dead, ska dock inte se det förrän på onsdag eller liknande då jag och Lukas alltid sparar avsnitten till när vi kan se dom tillsammans. Är så satans spännande och jag kommer typ böla sönder när avsnittet är slut, vad ska jag göra av mitt liv efter det? Kollar ni på TWD?
 
Varning för spoilers i följande text. Har ni sett fram till förra veckans avsnitt så kan ni läsa.
Jag tror stenhårt att kvinnan som mötte gruppen på Terminus har något lurt på gång. Varför var stället helt tomt liksom? För övrigt så ryktas det om att folket på Terminus är kannibaler, vilket inte skulle förvåna mig det minsta. Dessutom syntes samma parasoll som Guvenören hade i bakgrunden när kvinnan hälsade, kan det vara så att Guvenören och kvinnan känner varandra eller så? Dessutom finns det teorier om att kvinnan på tavlan som Michonne fann i huset där hon, Rick och Carl stannade, föreställer kvinnan. Dessutom är det nästan solklart att männen som kom in i huset när Rick var ensam, då när han gömde sig under sängen, är gruppen av män som Daryl hängde med efter att Beth blivit kidnappad. Ryktas även om att det var folket på Terminus som kidnappade Beth för att äta upp henne eller liknande. Vad tror ni?

Melody Moonchild

Jag har bara sett några avsnitt från första säsongen, började kolla på det med min dåvarande kille eftersom det då var säkert att kolla på det utan att behöva sova ensam eller få mardrömmar nästa natt. :)

Tycker dock det är sjukt tragiskt att How I Met Your Mother tar slut på måndag. Sista avsnittet. EVER. Nio säsonger och så ba SLUT. Neeeeeeeeeej. :(

2014-03-29 / 20:24:54
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/
Twiggy Lundberg

Åh shit, det där med kannibalismen hade jag inte hunnit med! Men jag gillar dina tankar, helt klart. Taggar avsnittet som fan, tur man vet att det kommer en femte säsong! :)

2014-03-29 / 20:39:49
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Crazie -

Älskare! Har börjat om från början nu igen, taggad som fan inför avsnittet som kommer *0*

2014-03-29 / 20:42:54
URL: http://crazie.blogg.se
Cookie

Det var dem snubbarna daryl är med nu för han som är ledaren det är han som satt på verandan när rick skulle därifrån,deras mål är ju att hitta snubben dvs rick som var i huset och "dödade" 2 av deras män.

Jag tror även det är något lurt på det nya stället faktiskt kommer dock inte sitta och gråta bara för det är säsongs avslutning.

Det är inte direkt som himym sista avsnittet evr sänds på måndag så på tisdag kmr jag sitta och böla :C

2014-03-29 / 22:23:53
URL: http://cookielicious.blogg.se
Nanna

shit nu blev det spännande!! Jag kan inte vänta tills sista avsnittet :D

2014-03-30 / 00:12:21
URL: http://cutefear.blogg.se
Emilia

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv fram till oktober. :/
Jag tror inte att Beth har blivit dödad av de vid Terminus ännu iallafall. Jag tror inte att Mary är hon på tavlan, fast det liknar nog.
Daryl och gruppen han är med kommer säkert att hitta Ricks grupp...

2014-04-01 / 11:47:40
URL: http://justaponyinthedark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback