Leighton Meester for Nelly.

Just nu har Nelly.com en awesome kampanj med självaste Leighton Meester, känd från bland annat Gossip Girl, i spetsen. Leighton är en stor stilikon för flera tusen unga kvinnor runt om i världen och jag måste säga att även jag inspireras väldigt mycket av denna stilsäkra kvinna. Jag bestämde mig för att välja ut fem favoriter från kampanjen som jag verkligen rå diggar.
 
Först och främst har vi ett par sjukt snygga hängslebyxor som verkligen känns helt rätt denna vår. Den perfekta outfiten består av en sjukt snygg topp som både är sportig och frän inför både dagsäventyren och kvällens fester, ni finner den härett par underbara leggings (tyvärr slutsålda) samt ett halsband (även detta slutsålt) i en het kedjestil. Ännu ett plagg som känns rätt inför varmare väder är helt klart den klassiska skinnjackandenna gång full av nitar och goodness.
 
Vill ni checka hela Leighton Meesters kampanj så kan ni klicka här. Vilket plagg är er favorit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback