Födelsedagspresenter.

Hade tänkt visa lite av vad jag fick i förrgår av min pojkvän, hans mamma och hans bror. Vi börjar med vad jag fick av Lukas bror Isak, en sjukt fet Bioshock docka. Ni som spelat Bioshock vet att Little Sister går runt med denna docka i handen. Av Lukas mamma fick jag en väska samt ett linne/klänning som hon sytt.
Sist men långt ifrån minst så fick jag en underbar klänning med galaxy print samt en underbar bustier av min älskade Lukas. Jag hittade dessa på Julias bloppis och ville verkligen ha dom, så blev superduperdunderglad när jag öppnade paketerna och fann dessa plagg. För övrigt så gav han mig min allra bästa födelsedag någonsin, fan vad jag älskar denna kille! Ikväll får ni se vad jag fick av mina föräldrar.

Miranda

Vilken söt docka! Fina kläder :) Tänkte faktiskt köpa den bustiern av julia då den är skiiitsnygg! Grattis igen och jätteroligt att du fick en allra bästa födelsedag :)

2014-03-21 / 13:20:16
URL: http://nattstad.se/Miranda.Ehrnholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback