Tävling i samarbete med Birgittas Design och Smycken.

Nu är det dags för ännu en tävling, denna gång i samarbete med Birgittas Design och SmyckenVinnaren får hem detta underbara halsband som ni ser ovan, värde 200kr. Nickelfritt och äkta läderband. Vill du ha chansen att vinna detta halsband? Läs nedan för att delta...
 
För att delta;
- Kommentera detta inlägg.
- Gilla Birgittas facebooksida, härkommentera vad du heter på facebook.
 
För extra chans till vinst;
- Dela Birgittas facebooksida, här.
- Följ bloggen via bloglovin, härKommentera vilket nummer du blev.
- Gilla inlägget via bloglovin, härKommentera vilket nummer du blev.
Skriv om tävlingen i din blogg, använd gärna bilden ovan, länka till detta inlägg. Länka inlägget i din kommentar.
 
Tävlingen avslutas den 30 juni 2014

Miranda

Vilket fint halsband! Jag är med och heter Miranda Ehrnholm på fb :D:D

2014-06-16 / 02:01:21
URL: http://nattstad.se/Miranda.Ehrnholm
Isabelle

Jag är med! :D

2014-06-17 / 00:41:40
Björk Majesty

Jag är med!

Heter Emelie Björk på fb
Följer dig sen innan på bloglovin
Gillade inlägget och blev nr 1

^^

2014-06-17 / 17:45:25
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Anonym

Jag är med och tävlar om detta fina halsband, jag heter Marianne Ekholm på FB.

2014-06-22 / 19:32:54
Anonym

Jag är med och tävlar om detta fina halsband, jag heter Marianne Ekholm på FB.

2014-06-22 / 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback