Svar på kommentar.

OBS; Råkade tyvärr glömma att ta bort personens mail samt ip, vilket det blev mycket snack om, detta misstag är dock rättat nu. Hoppas denna person samt andra som tog illa vid sig förlåter mig.
 
För det första, om du kommer igenom mina inlägg, hur många av dom syns på andra bloggar? Ja, just det inlägget du kommenterade på var just ett inlägg jag sett hos en annan bloggare och jag länkade denna bloggares blogg dessutom. För det andra, jag kanske gillar att skriva om när jag ändrat något i designen? Då bloggdesign är ett av mina större intressen så vill jag ju såklart dela med mig av det, främst för att se vad mina läsare tycker samt om dessa vill lära sig det jag gjort.
 
Det jag tipsar samt bloggar om hittar jag på helt själv, bortsett från få inlägg där jag skriver ut inspirationen till inlägget. Hur många andra bloggare har du sett skriva om könsrollerna i spel? Hur många andra bloggare har du sett skriva om en dag i mitt liv? Hur många bloggare har du sett lägga upp ett inlägg med bilder på hur denna såg ut genom tiderna? Och hur vet du att andra bloggare inte kopierar mig? Att de inte bloggar om en sak för att de sett mig blogga om det?
 
Alltså, inte för att vara sådan, men kan du inte sluta läsa min blogg om du ändå tycker att den är så jävla tråkig? Sluta klaga och starta din egen blogg isåfall, där kan du skriva om vad du tycker om. Jag skriver om vad jag tycker om, alla gillar det inte, men detta är just min blogg. Oh, fan, tog jag detta inlägg från någon annan bloggare också? Oj, det var ju synd att den bloggaren får exakt samma kommentar och svarar exakt samma sak. Usch, smäll på Carros fingrar. *blink*

Cyber- life with autism and art

Ganska bra svarat, men personen som skrev kommentaren var liksom...*snurrar fingret mot sidan på huvut* :)

2014-06-30 / 08:33:22
URL: http://xcyberx.blogg.se/
Annika

SV: tackar så mycket :D

2014-06-30 / 10:17:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Moa

Oj, ursäkta mig. Jag trodde bloggare ville få veta vad deras läsare tycker kan förbättras? Också tror jag att du här missförstått vad jag menade med min kommentar helt totalt. Vad jag menar är att du nästan i varenda inlägg skriver något med "slump såg jag i Keelas.." "Efter att Kissie tipsade i en videoblogg" "Underbara Vira och Julia är ansiktet utåt". Du ska liksom i nästan varenda inlägg nämna någon annan bloggare och vad dom har tipsat om osv. Och det var inte meningen att låta aggressiv eller sur eller något på det sättet så som du verkade ta det? Det var bara en kommentar om hur jag tyckte, punkt slut. Och du vet att man kan svara på kommentarer i kommentarfältet? ;) Men om du tycker om att göra ett HELT eget inlägg som tillochmed visar en persons email så fort någon skriver något som du inte tycker om så får du göra det, enligt mig verkar det dock väldigt omoget.

Svar: Tack, var inte meningen att det skulle låta aggressivt. Skrev ett inlägg om det då jag vet att många kanske också vill höra svaret, förlåt :)
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-30 / 12:53:42
Moa

nejmen där är ju min IP också, uppskattas inte så mycket :)Ta bort så att man inte ser den eller ta bort hela inlägget annars polisanmäler jag lilla carro, du har inte rätt att lämna ut mig så.

Svar: Förlåt, var inte meningen att det skulle läggas ut, glömde bort att ta bort detta, men felet är nu fixat och borttaget. Bad även om ursäkt under bilden.
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-30 / 13:07:23
Daniella 🌙

moa: var inte en sån gnällis om du inte vågar stå för vad du skriver om ditt ip syns? skriv bara sånt du kan stå för istället så är det enklare för alla, intrnetmobbning är inte okej ^^

2014-06-30 / 13:13:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Moa

Svar till Daniella: Jag skulle inte vilja att NÅGON la ut min ipaddress. Även om det var från en kommentar där jag skrivit massa snällt till bloggaren? Och hur kan du ens kalla det här internetmobbning? Det är helt sjukt och är kränkande mot dom som verkligen är mobbade på internet. Jag sa vad jag tyckte, det var INGET kränkande mot henne på något sätt. Min kommentar var inte menad att låta "elak" på något sätt, det var bara så hon tog den.

2014-06-30 / 13:19:24
Isabelle

Moa bara ge dig,du är så töntig nu så att jag skrattar åt dig.

2014-06-30 / 19:16:41
URL: http://nattstad.se/isabelless
Anna ⚡

Jag tycker absolut att Moas IP och email ska få vara privat, här tycker jag att du gör fel Carolina.

Svar: Ja, tyvärr så glömde jag att ta bort detta, men det är rättat nu och jag har bett om ursäkt i inlägget angående detta.
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-07-01 / 20:12:03
URL: http://annamarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback