Ny header.

Som ni kanske sett i mitt tidigare inlägg så la jag in Lara Croft uppe på min meny, men jag ville göra något mer. And guess what? Jag bytte ut headern. Samma design, men en annan bild på mig samt färre bilder vid bloggnamnet. Dessutom är det inte en enda bild på mig bland de små, bilderna föreställer två av mina nya halsband, min pojkväns hund Piper samt min systerdotter Nora. Vad tycker ni om min nya header?

Björk Majesty

Snygg! :D

2014-06-24 / 18:29:56
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Isabelle

Nice!:D

2014-06-24 / 19:02:58
URL: http://nattstad.se/isabelless
Johanna

Fint!
Däremot känns det som du byter design hela tiden och blir lite rörigt för mig i alla fall! Men du gör det alltid snyggt haha :)

2014-06-24 / 19:47:51
URL: http://overklighet.blogspot.com
jb

Sjukt cool design (och blogg såklart)!

Har en fråga bara, din skola, hur är den? Alltså, hur är folket som går där? Maten? osv... ska nämligen börja där nu efter sommaren och det skulle vara intressant att veta. Vad gör man de första dagarna/veckan? Tacksam för svar! :)

2014-06-24 / 21:19:01
Sangler

En header = "first impression"
Det första tanken som kom: En blogg om en tonårs mamma.
(Försöker inte vara elak,majsspöket är läskig)
Anledningen till det: En bebis och sex plektrumet bredvid varandra blev en dålig kombination.
Och omedvetet kom tanken (se ovan).
Jag tror dock inte att någon annan märkte det.
Annars var den helt okej/fin.

Svar: Haha tänkte också att det skulle uppfattas så med min systerdotter på bild, funderar på att byta ut de små bilderna just av den anledningen. Tack för responsen ^^ Kramisar
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-25 / 00:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback