Haters.

Många bloggare har snackat om allt hat de får över sina bloggar, så nu tänkte jag göra detsamma.
 
Här ovan ser ni två av många hatkommentarer jag fått, and guess what? Tack vare mitt psyke så kan jag inte bara skita i dessa kommentarer som många andra bloggare försöker få sina läsare att tro att de kan. Nej. Jag tar åt mig och mår dåligt, jag skrattar inte, jag gråter. Varför ska jag bry mig om vad en anonym person skriver bakom sin skärm? Varför ska jag gå och dö för att en anonym person skriver det? Nej, jag tänker inte göra det, men jag tar fortfarande åt mig och det sårar.
 
Kommentaren längst upp fick jag inatt av en kille på facebook, för jag gillade en bild över weheartit som kom från min blogg och upphovsmannen (jag) var märkt som "Quiethell - Swedens biggest gamingblogger" eller något liknande. För det första, jag har aldrig påstått att jag är Sveriges största gamingbloggerska, men jag är Skånes. För det andra så var det väl jävligt onödigt av den här killen att kommentera det? Det är inte heller första gången han skriver något skit på min facebook, han har gjort det många gånger förut och ett tag var han blockad. Men eftersom jag träffade honom bland ett gäng polare under midsommarafton så kände jag att han var värd en andra chans med tanke på hur trevlig han var under den kvällen. Men han bevisade bara att jag hade fel.
 
Jag får allt för ofta hatkommentarer vilket är fett synd, inte bara för min del utan för alla där ute som får dessa hemska kommentarer. Jag tar nästan alltid bort kommentarerna just för att det känns som de passerar mig på det viset, ser jag inte kommentaren så finns den inte. Dessutom anmäler jag de värsta kommentarerna jag får, för det är inte alls acceptabelt att skriva massa skit på min sida där jag jobbar och lever. Jag går inte in på ditt kontor och skriver massa skit på väggarna, jag förstör inte ditt jobb eller din skolgång eller ditt rum, så varför ska du förstöra mitt? Till alla haters där ute; gillar ni inte min blogg? Skit i att klicka in på den då? Hur svårt ska det vara?

Johanna

Så rätt!
Usch förstår mig inte på personer som skriver hatkommentarer?? SÅ onödigt och taskigt.
kram ♥

2014-06-25 / 20:07:06
URL: http://overklighet.blogspot.com
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Fan vad vidrigt alltså. Usch usch usch!! :c ♥

2014-06-25 / 20:12:21
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
cyber- animator and artist

Det mest jobbigaste är att dom flesta måste bara lämna sådant skit till en. Jag är likadan, man ska egentligen inte ta åt sig..men jag tar åt mig & kan klaga med mig själv en hel dag.

Fick en tjej som cyklade förbi mig..bara för att jag gick på cykelvägen, för det var en kvinna med 2 barn & en barnvagn som hade stannat upp. Vad skulle jag göra...putta omkull småbarnen & fortsätta gå?? Dessutom så skrek hon "GÅ PÅ GÅVÄGEN, DIN IDIOT!!"..och sen så såg jag att hon snackade i mobilen medans hon cyklade...om det är någon som är idiot så är det väl hon, har hon ringklocka..använd den eller stanna upp medans pratar i mobilen!

Ursäkta om denna stora kommentaren, men...efter att en enda tjej sa & gjorde så..så var jag frustrerad hela förmiddagen när jag gick på stan.

2014-06-25 / 21:00:16
URL: http://xcyberx.blogg.se/
Crazie -

Det är så jävla vidrigt med näthat, tycker synd om bägge parter som är inblandade. Självklart personen som blir utsatt men även människan som skriver dem, de kan själv inte må bra. Men som sagt, så jävla vidrigt. - Styrkekramar till dig Carro!

2014-06-25 / 21:06:14
URL: http://crazie.blogg.se
Märtis

:( Känner inte dig, men JAG tycker ialla fall att du är hur fin som helst! Stå på dig <3

2014-06-25 / 22:52:28
URL: http://www.nattstad.se/Lestie
Anonym

http://stoppapressarna.se/svenskabloggare/Vad%20%C3%A4r%20n%C3%A4that%3F#disqus_thread

Det står lite skit om dig bland kommentarerna... Tänkte att du kanske borde veta det... :/

Svar: Tack för att du informerade mig!
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-26 / 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback