Framtiden.

Har fått många frågor angående vad jag vill bli när jag blir äldre, så tänkte göra ett inlägg tillsammans med en bild på framtida Carro. Här nedan står allt om mina högskole-tankar samt framtida jobb.
 
Jag pluggar speldesign på LBS i Lund, ska börja andra året nu efter sommaren. Jag älskar spel och vill hemskt gärna jobba med just detta i framtiden, för jag vill jobba med något jag älskar. Efter studenten planerar jag att plugga vidare på Game Assembly i Malmö, som då är en skola för just framtida spelskapare. Jag hoppas få ett jobb inom spelbranschen, helst som grafiker, efter högskolan och detta på antingen Massive eller Blizzard. Massive tar in världigt många från GA i Malmö, så därför känner jag på mig att det är hos dessa min framtid ligger.
 
Men jag tänker aldrig sluta blogga! Jag vill kunna jobba både inom spelbranschen och blogga vidare. Bloggen kommer antagligen vara min största inkomstkälla under åren jag pluggar på GA, så man kan väl säga att bloggen är mitt jobb. Även bloggen är ett jobb jag älskar och vad skulle inte vara bättre än att jobba inom två olika yrken som jag viger mitt hjärta åt? Spel och bloggning.
 
Vad vill ni göra i framtiden? Vad är ert drömyrke?

Daniella 🌙

jag vill jobba med barn, typ dagis eller 1-3ans årskurs i typ bild!

2014-06-22 / 23:07:36
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
cyber- animator and artist

Min äldsta brorsa utbildar sig till det! Dock vet jag inte om spelet han håller på med har släppt. Det är ett zombiespel, jag har sett det & det ser lite läskigt ut. :)

Jag har ett vanligt jobb men hemma så jobbar jag som animerare!

2014-06-25 / 21:05:39
URL: http://xcyberx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback