Assassin's Creed Unity.

Under dagarna som gått har E3 i Los Angeles, USA, varit igång. Massa cosplay och spelande, men det stora fokuset för min del låg helt klart vid visningen av de nya spelen. Jag har redan berättat om Sims 4 i hela två inlägg, så nu är det dags för ett annat spel som de flesta nog känner till, Assassin's Creed.
Det jag personligen är mest taggad över inför det kommande spelet är helt klart att man inte ska behöva leta efter en höstack för att kunna hoppa från husnivå till marknivå längre. Med en parkourliknande stil tar man sig ner enkelt och snabbt exakt var man vill. Dessutom vill Ubisoft återskapa den äldre versionen av Assassin's Creed så det kommer inte finnas några on-see-combats i detta spel vilket jag verkligen ser fram emot då jag inte alls gillade det moment i Black Flag.
 
Ännu ett underbart moment i detta spel är att man kan gå på gatorna och se hur människor bråkar samt mördar varandra och då kan man antingen välja att gripa in eller låta dessa personer dö. Valet är spelarens. Det speciella stealth-momentet är jag också sugen på att testa då man inte kommer kunna rusha in bland massa vakter och bara slakta dom nu, utan man kommer tvingas göra en tystare approach. Vill ni se alla de nya momenten samt se exlusiv in-game-material så checka videon nedan.
 
Vad är era tankar angående Assassin's Creed Unity?

M I K K I S

Jag verkligen ÄLSKAR assassins creed. Jag är super taggad för unity. Men kommer det att finnas det PS3???? <3

2014-06-13 / 21:21:33
URL: http://awesoome.blogg.se
Daniella 🌙

aldrig ens hört eller sett om detta tidigare!

Svar: Då borde du kolla in det! :D
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-13 / 23:31:05
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
sabina

sv; Om hon förstod nå så skulle hon alldeles säkert tacka haha!
kram :)

2014-06-14 / 01:37:45
URL: http://bbiinaa.blogg.se
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Satt och kollade när de visade upp detta live, blev fett taggad! :D Tycker dock att det är på tiden att de lägger in några kvinnliga assassins i serien (förutom Aveline då).

Svar: Nice, samma här! Ja, fast ska jag vara ärlig så tycker jag nog faktiskt att det inte borde vara någon kvinnlig assassin då det är ett brotherhood :/ men alla tycker olika ^^
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-06-15 / 12:56:22
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Jo visst är det ett 'brotherhood' men det finns kvinnliga assassins i det också, även fast bara 1 (as far as I know) är känd. :)

2014-06-16 / 14:13:50
URL: http://cookiecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback