The Boyfriend Tag.

Då jag ofta nämner min pojkvän Lukas här i bloggen så tänkte jag göra en liten "boyfriend tag" där jag ställer några frågor som Lukas ska svara på. Alla frågor handlar om antingen vårt förhållande eller mig och frågorna är tagna ur original-taggen fast översatta på svenska.
På en busshållsplats i Trelleborg
Vi har faktiskt aldrig haft en riktig "dejt"
 I mitt vardagsrum, det kändes väldigt oväntat
 Vanligtvis The Walking Dead, men eftersom det har uppehåll så är det väl Once Upon A Time
 Lakrits, eller konstiga rörer, kanske inte en maträtt men det är mitt svar
 Päroncider eller någon form av alkoläsk (fjortisdricka vill säga)
 Sökte på hennes blogg, men hittade inte svaret, så gissar på 39-40
 Avklippta tånaglar och skit som sätter sig mellan tänderna efter att man ätit popcorn
 Eftersom hon är lat och inte orkar något annat så äter hon helst smör och ost mackor
 All form av snabbmat eller sushi
 Miley Cyrus- och Black Veil Brides-musik
 Vet ej
 Blå-grön-ich typ. Ju längre ut från mitten man kommer, ju grönare blir dom
 Mig, har hört lite om Minette och Bella. Annars har hon nog ingen riktig bästa vän
 Skoja om allvarliga saker som Carro tror på, trots att det är något ingen annan trott på
 Storken kom flygande med henne
 Chokladkaka då jag gjorde det förra gången hon fyllde år
 Hon är som sagt lat. Men hon har tränat handboll samt på gym
 Blogga och vara tråkig genom att kolla instagram och facebook. Äta och sova
 Kan sträcka ut tungan och andas samtidigt. Lurade henne, det kan väl alla? Hon provade...
 
Han hade rätt på det mesta, de han hade fel på var väl antagligen vilket som är mitt favoritlag och svaret på denna fråga är Lugi Handboll Herrar då min kusin spelade där förr och jag gillar verkligen just de laget. Han är verkligen världens dummaste pojkvän som lurar mig till att testa det han svarade på sista frågan. Usch på honom! Men trots att han kan driva mig till vansinne allt för ofta, så älskar jag denna kille så oerhört mycket.
 
Lärde ni er något nytt om mig tack vare min störda pojkvän?

Julia Müller-Sandvik

Kul! :D

2014-07-09 / 17:06:44
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Anonym

Haha, din pojkvän verkar awesome som fan :D

2014-07-09 / 21:37:42
Björk Majesty

Läste inte klart frågan om någon talang förrän jag testat att räcka ut tungan och andas samtidigt xD

2014-07-15 / 20:03:29
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback