Svar på frågestunden part 2.

Om du fick vara nån annan för en dag, vem? Min bästis Elina, vill se livet ur hennes ögon.
Vilken är din favoriträtt? Vegetarisk lasange.
Tillhör du nån religion? Nope.
Gillar du pumpapaj? Har aldrig käkat det.
Vilken har varit din största "milstolpe" i livet? Att bli kvitt alla demoner i mitt huvud.
Om du var ett djur för en dag, vilket djur skulle du vara och hur skulle du spendera dagen? En katt. Skulle jaga fåglar och fräsa mot folk.
Varför var du inlagd på psykvården? Har länge mått sjukt dåligt, velat ta livet av mig and stuff. Skriver ett separat inlägg om detta snart.
Var det jobbigt? Jupp, men jag kände mig ändå friare än någonsin där inne. 
Har du något husdjur? Vad? Namn? Jupp, en katt som heter Clementine.
Pinsammaste som hänt dig? När jag kallade min lärare för farmor... Oj.

Roligaste som hänt dig? Festen jag var på med Elina, Fine, Clara och Anna. Best fest ever.
Det bästa med vintern? Att sitta inne och spela.
Vilken är din favoritfärg? Grönt!
Kan du beskriv dig själv med tre ord? Alternativ, nörd, psyko.
Gillar du sport? Nja, bara handboll.
Är du rädd för något? Mörker, att bli lämnad och skåpbilar.

Hur ser din kille ut? Som en mupp.
Din kändis crush? Orlando Bloom. 

Vad är ditt drömyrke? Spelgrafiker på ett stort spelföretag.

Vilken skola och linje går du? Ljud & Bildskolan i Lund, Speldesign.

Vem är din bästa tjejkompis i klassen? Meeen, kan inte välja, Elina, Anna och Clara.

Vem är din bästa killkompis i klassen? Fredrik, Frans och Mårten är roliga pågar.

Vilken är din favorit sminkprodukt? Puder, kan inte leva utan puder.
Favorittröja? Min unicorntröja.
Har du glasögon eller är dem på bilden fejk? Jag har glasögon, har 20% syn på ena ögat och 90% på andra.
Favorit T-shirt? Min nya röda med skelettben på.


Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Hahaha sjukt kul att kalla sin lärare för farmor xD <3

2014-01-14 / 10:21:07
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback