Nytt från Savanni.

Igår när jag kom hem från Lukas så fann jag ett paket i brevlådan från älskade Savanni som är en av mina absoluta favoritbutiker på nätet och som jag tidigare har samarbetat med. Jag fick ett par underbara strumpbyxor, två par piercingsmycken (som jag såklart glömde att ta med ut när jag fotograferade) samt världens underbaraste halsband. Jag anser att man aldrig haft en äkta barndom om man inte lekt med LEGO, så när jag såg halsbandet med en LEGO varulv som berlock blev jag glad som tusan. Back 2 the childhood. Ni hittar som sagt allt ovan hos Savanni.comälskar verkligen alla deras smycken och att de har så många varierade stilar är super. Vad gillade ni mest?

Glöm inte att tävlingen om presentkort hos Drops Of Light avslutas ikväll. Här hittar ni tävlingen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback