Let's try Smite.

Idag under sista lektionen bad min vän Elina mig att ladda ner Smite, vilket jag gjorde. Enligt mig är Smite en blandning av LoL och WoW. Verkar fett, tänkte spela lite mer och sedan ge en liten review på spelet. Spelar någon av er Smite?
 
Sedan jag kom hem har jag städat samt packat inför morgondagen. Efter skolan slutat ska jag dra hem till Lukas en liten stund, lämna av saker med mera, och sedan drar vi till lan på vår skola i Lund. Kommer bli fett då mina vänner, som inte var med på förra lanet, kommer vara där denna gång. Våra skol-lan är alltid fett chill, så hoppas detta också blir det.
 
Sist satt jag och mitt ex med några polare i ett klassrum längst upp i skolan. Denna gång kommer jag antagligen sitta med Lukas och hans klass i ett klassrum på första våningen. Sen kommer jag säkert smyga mig in till Elina och Anna som sitter i klassrummet jag satt i förra gången, mest bara för att snacka lite samt äta upp deras godis. Kommer lana hela helgen och efter det drar jag hem till Lukas där jag ska vara hela påsklovet. Vad ska ni göra under ert lov?

Daniella 🌙

Jag visste inte ens att det var lov haha, så blir det väl när man är student och ledig!

2014-04-11 / 01:39:53
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Asså åh vad kul, saknar min gamla skola (gick på NTI) där hade vi också lan typ en gång per termin! (var också där jag träffade min nuvarande kille för första gången ohlala)

2014-04-11 / 13:09:30
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Jag kör smite, det är faktiskt riktigt kul! :D

2014-04-11 / 14:06:17
URL: http://cookiecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback