Bloggtips.

Då jag inte bloggat så mycket under dagen så kör jag på ett mitt-i-natten-inlägg då jag inte kan sova. Hade tänkt tipsa er om olika bloggar jag följer, dessa här ovan är mina favoriter, kanske finner även du en ny blogg att läsa?
 
Alternativt mode och vardagsmys;
Rose ShockEn finnländare som verkligen är hur gullig som helst. Följer henne både på bloggen, facebook och instagram. Hon är sjukt duktig på smink och hennes outfits är flawless.
 
MurderoticEn tjej från Stockholm som skriver på Tumblr, hon hade tidigare en riktig blogg men bytte till Tumblr då hon var inne där oftare. Skriver massa om sina snygga tattoos, piercingar, feta hår och annat fett och alternativt.
 
VirasTjej från Jönköping som verkligen är sjukt snäll och underbar. Hon är sjukt söt, har feta tattoos hon med och hon lever livet i underbara hårfärger samt snygga kläder. Hon har även en katt vid namn Sälen, han kan blogga, det är inte många katter som kan sånt.
 
CandieÄnnu en sjukt snäll och underbar brud, denna gång från Stockholm. Jag ser på Julia, som då är hennes namn, som en livs levande alternativ docka. Ska skriva till Barbie att dom gör en docka som liknar henne. Eller så skriver jag till Monster High, känns lite mer awesome då. Sötaste kvinnan med snyggaste håret och perukerna samt underbar klädstil.
 
Addie HeroTjej med underbar alternativ stil, peruker och feta hårfärger finns att hitta även här. Vill sno allt som finns i denna kvinnas garderob, har ni liksom kollat in hennes "James Fuckin Fraco"-tisha? Want.
 
Annat mode, skönhet och vardagsmys;
ADARAS Denna blogg skrivs av underbara Ida, hon skriver mycket om mode, skönhet och hennes vardag. Mycket bilder från bloggevent och sötaste kattungen som hon och hennes sambo just skaffat. Även denna tjej byter hårfärg då och då, älskart!
 
MissmusicnonstopOutfits, tips och vardagsmys är nog hur jag skulle beskriva denna blogg. Måste älska allt Mumin-relaterat denna brud har i sin lägenhet. Mumin, geeky stuff and a cute face - vad mer kan man begära?
 
Nöje;
SimsingEn blogg om Sims 3, sjukt duktig tjej som både visar upp karaktärer, berättelser och massa nedladdningstips. Ett fett måste-läsa om man spelar Sims själv eller helt enkelt bara är aningen intresserad av detta spel. För övrigt roliga berättelser om hennes olika sims familjer.
 
NevnarienEn blogg om Elin som handlar om fotografering och hennes vardag. Värdefulla tips för den fotointresserade, underbara bilder samt behind the scenes av olika fotograferingar.
 
Följer ni någon av dessa, tips på andra bloggar?

Den som kan räkna hur många gånger jag skrev något av orden underbar, underbara, underbart får en majskolv i posten på söndag.

Sofie

Men ååh vad fin du är. TACK <3

2014-04-04 / 08:08:55
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Twiggy Lundberg

Murderotic är bara bäst!

2014-04-04 / 08:29:26
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - coolaste hästbloggen i världen *:・゚♥ ✧* ▲

There are no mail on sundays!!! ;)

2014-04-04 / 10:12:32
URL: http://nattstad.se/neapocalypse
Emma! ^^

Jag följer redan många av dom! :D
ett tips är missnosebleed.blogg.se

2014-04-04 / 16:25:10
Crazie -

Läser alla utom två! ^^

2014-04-04 / 23:17:15
URL: http://crazie.blogg.se
Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åh Rose Shocks verka va skitsöt, min kusin var typ påväg att bli tillsammans med henne men det funka inte pga avståndet :(

2014-04-15 / 13:57:09
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback