Vill inte.

Samtidigt som vädret blev skit igår så kom min depression tillbaka. Blev ledsen för minsta lilla och mådde bara skit helt enkelt. Sov, men det hjälpte inte. Började gråta bara för att Danne inte skickade smilies i sina sms till mig, vilket jag hatar för jag ska inte behöva börja gråta för en sådan liten skitsak. Kändes som han var sur på mig bara för att han inte skickade smilies vilket gjorde mig sjukt ledsen. Värsta är att ingen verkar förstå mig alls när jag går runt med min jävla depression, ingen verkar bry sig om mig. Men jag antar att det är just depressionen och inte dom runt om mig som får mig att känna mig ensam så in i helvete. Vet inte vad jag ska göra, vill verkligen inte tillbaka till ruta ett, vill inte att depressionen ska göra så jag gråter hela jävla tiden. Inte nu. Inte nu när jag bara har en gång kvar innan jag inte ska gå hos min psykolog fler gånger, vill klara mig själv utan att behöva prata med någon för att inte må skit exakt hela tiden.

Evelina

Ja finns här för dej ! :( <3

2013-05-14 / 12:13:59
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Sofie

<3

2013-05-14 / 16:03:54
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Mel Moonchild

Jag har inte direkt någon erfarenhet av depression, men jag har också dagar då jag gråter för minsta lilla. Och att folk inte skickar smileys i sina sms är faktiskt obehagligt, är man van vid att de vanligtvis gör det så tror man ju automatiskt att personen är sur när den inte gör det, även om personen i fråga kanske bara är trött/stressad et.c. :s

Har du pratat med Danne om detta? När du säger att han inte verkar förstå, så kan det mycket väl vara din depression som får dig att tänka att han inte förstår. :/

Hur som helst så hoppas jag verkligen att du mår bättre snart, du verkar vara en underbar person! Kämpa på! <3

2013-05-14 / 21:00:07
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback