Svar på frågestund.

Nu är det såhär att jag hade en frågestund för 365 år sedan som jag lovade att jag skulle svara på i en videoblogg. Men tyvärr har jag inte haft tiden eller lusten att svara på det viset men frågorna måste få sina svar. Så jag ska göra ett skriftligt svar istället.
Vart ser du dig själv om 5-10 år?
En glad tjej som kommit ur deppen, som driver en fortfarande awesome blogg och förhoppningsvis jobbar som spelgrafiker.

Hur lång är du?
168cm lång, hur långa är ni?
 
Går du i skola eller jobbar du?
Jag har just nu sommarlov men börjar gymnasiet i Lund där jag ska plugga speldesign den 19 augusti.
 
Vad är ditt favorit godis, mat och dricka?
Choklad, lasange och fanta exotic.
 
Sportar du något?
Nepp, men har tidigare både varit ryttare och handbollsspelare.
 
Har du någon hobby?
Hobby vet jag inte riktigt, men spelar XBOX 360, dator samt håller på för mycket med bloggen hehe.
 
Om du var tvungen att flytta utomlands, vilket land skulle du flytta till och varför?
Antar att det hade blivit Grekland då jag har en stor kärlek för landet, skulle bo i ett antikt tempel.
 
Vad skulle du göra om en rosa enhörning helt plötsligt skulle stå i ditt rum?
a) Kasta en penna på den. b) Flyga iväg med den till regnbågsland.

Jag skulle först bjuda den på fika, sen skulle jag flyga med den till ett grodland.
 
Är du helsvensk?
Tror inte någon är helt svensk nuförtiden men vad jag vet så ja, det är jag nog.
 
Vilka är dina favobloggar?
Candie, Vira, Addie, Missnosebleed och Adaras.
 
Det bästa du någonsin gjort?
Jag vågade berätta om mina känslor för Daniel och att jag vågade mig upp i en jätte hög och läskig karusell som jag aldrig mer tänker åka för jag svimmade nästan. Höjdrädd brud här ja.
 
Tycker du det är äckligt med orakade ben på kvinnor?
Ärligt talat, vem pallar raka sina ben och övriga kroppsparti exakt varje dag? Pallar typ aldrig raka mina ben, för jobbigt så skiter i det. Tycker inte det är något problem.
 
Kan du sjunga eller spela något instrument?
Kan sjunga lite, kan spela lite piano och sen kan jag spela gitarr och elbas.
 
Roligaste resp. tråkigaste ämnet i skolan?
Roligaste har nog varit slöjd och bild under grundskolans gång och tråkigaste tyska.
 
Favoritfärg?
Grön och svart, fast svart är ju ingen färg så grön.
 
Favoritdjur?
Hund, katt, groda och ormar.
 
Favoritlåt?
In The End med Black Veil Brides.
 
Dina tre bästa resp. sämsta egenskaper?
De bästa är att jag är snäll, jag kör mitt eget race och jag bryr mig om folk. De sämsta är att jag är överkänslig, blir lätt ledsen och att jag ibland är för snäll.
 
Konstigaste drömmen du någonsin har drömt?
Tror det var när jag drömde att jag blev jagad av något in i en gruva, hoppade i en gruvvagn och åkte där med Knatte, Fnatte och Tjatte samt farbror Joakim genom hela gruvan för att komma ifrån det som jagade mig.
 
Knasigaste du gjort?
Jag frågade min syslöjdslärare hur man använde en sax. Fråga mig inte varför.
 
Högsta önskan/dröm?
Att en dag bli känd inom spelvärlden samt få en dunderstor blogg.
 
 
Vill du hoppa fallskärm?
Never.
 
Varför är jag så bäst?
För du läser min blogg hehe.
 
Dröm ställe du skulle vilja besöka?
Grekland!
 
Om du skulle ta över världen, på vilket sätt skulle du göra det?
Jag skulle köpt allt i världen på kredit och sedan skulle jag äga världen och inte behöva betala tillbaka pengarna till kreditbolagen för jag äger dom med.
 
Vad heter du mer än Carolina?
Carolina Sandra Mårtensson.

Vad föll du för hos Black Veil Brides? Favoritlåt med dom? Har du sett din live? Skulle du vilja?
Att de var så jävla awesoma helt enkelt, Andys röst är underbart bra och hela bandet är underbara. In The End. Nej. Ja för fan!
 
Hur träffades du och din pojkvän?
Genom en gemensam vän.
 
När fyller du år?
19 mars.
 
Kan du visa hur du fått din kommentar knapp sådär med rymdbakgrund eller vad man ska säga?
Kan försöka, håll utkik!
 
När och varför började du blogga?
Jag började blogga för en massa år sedan och meningen var att jag skulle lägga upp mina noveller. Men bloggen blev en del av mig och jag idag vet jag inte hur jag skulle klara mig utan den.
 
Favoritnamn?
Billie.
 
Om det fanns en tidsmaskin, vilket årtionde/hundrade/etc skulle du vilja åka fram/tillbaka till? Varför?
Medeltiden. För jag älskar allt som har med medeltiden att göra och tanken på riddare i rustning är underbar.
 
Favoritband/artister förutom Black Veil Brides?
Icon For Hire och Fit For Rivals.
Vilken hårfärg trivdes du bäst i av alla hårfärger du haft?
Rött, vet inte varför men trivdes sjukt bra i färgen poppy red.
 
Vad tycker du din klädstil liknar, typ punk, cyber goth, goth?
Jag tror min stil är en blandning mellan pastellgoth, scene, rock och street.
 
Någon som inspirerar dig?
Candie, Vira, Saga och Kelly Eden.
 
Vilka affärer handlar du mest i?
Ginatricot, H&M, Shock och ett antal på internet.
 
Hur tar du hand om ditt hår?
Jag kommer göra ett inlägg snart om detta, håll utkik!
 
Ditt favvosmycke just nu?
Ett halsband jag fick av Daniel i julklapp, ett nitarmband och armbandsringen jag köpte på Sjöbomarknad, läs mer om den här.
 
Vad inspirerar dig?
Tror att fulsöta saker inspirerar mig mest, saker som inte är fult men ändå fint på något sätt. Saker som helt enkelt ser ovanliga ut och är svåra att förstå.
 
Har du några kroppskomplex?
Skrev ett inlägg om detta som ni finner här.

Vilken trend hatar du mest?
Fjortistrenden där alla skulle gå runt med vita läppar, tofsar runt benen, bandanas runt låren och för mycket brunkräm i facet.
Skräckfilm eller komedi?
Komedi! Hatar skräckfilmer..
 
Harry Potter eller Twilight?
Harry Potter all the way baby!
 
Tokio Hotel eller Justin Beiber?
Har aldrig hört Tokio Hotel och tycker inte att Justin är så jätte bra, så antar att jag inte kan välja.
 
Sommar elle vinter?
Sommar, är typ världens frusnaste person.
 
Godis eller kakor?
Kakor!
 
Katt eller hund?
Katt... Nej hund... Nej katt... Eller... äsch...

Mikazuki Chan

Jag är typ 158 cm owo
känner mig så kort... :(

trevligt att det finns fler som gillar BvB :DD

2013-08-07 / 10:58:47
URL: http://mikazukichan.blogg.se/
Elin

Jag är 163,8 ^^
Yay, jag älskar också BVB's In the end :D

2013-08-07 / 11:27:32
URL: http://exist.bloggplatsen.se
aliengirl- life with autism and art

Sv: Tack! :)
Jag själv är 170 cm, och jag tror jag inte blir längre.

2013-08-07 / 12:44:27
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Sofie

Yeey kul att läsa. Jag är 163 cm :)

2013-08-07 / 13:52:49
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Sara Ekman

kul! :)

2013-08-09 / 03:24:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Mikazuki Chan

Är 3 cm kortare än dig c8
Iaf 3 cm kortare än dig om du fortfarande är 168 cm C:

2013-12-21 / 14:29:26
URL: http://mikazukichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback