Suicide Squad.

En hemlig myndighet under statlig ledning rekryterar fängslade superskurkar flr att utföra farliga uppdrag i utbyte mot nåd. Skurkar vi kommer få se i filmen är Deadshot (Will Smith), Harley Quinn (Margot Robbie), Jokern (Jared Leto), Rick Flag (Joel Kinnaman) med flera. Filmen har premiär den femte augusti nästa år.
 
Jag taggar satan inför denna film, känns sjukt roligt att DC valt att gå en helt ny väg utseendemässigt vilket man främst ser på Harley och Jokern då de båda är tatuerade och ser mycket annorlunda ut jämfört med tidigare versioner. Inför årets skolfoto ska jag och min klasskamrat Mårten klä oss som Jered Leto's Jokern samt Margot Robbie's Harley. We will be killin' it. Se trailern till filmen nedan.

Max

Haha, jag är också så sjukt taggad, har velat se den sedan jag såg trailern! :D

2015-09-20 / 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback