Overlay for Ejg.

För er som kanske inte visste det så skapar jag overlays till olika streams. Här ovan ser ni mitt senaste mästerverk, till min älskade vän Erics stream. Jag är sjukt nöjd med vad jag skapat, tycker att det ser fett ut men samtidigt sjukt stilrent. Inte för mycket, inte för lite, kan man säga. Jag valde att gå i färgerna turkos, svart och vit då jag gärna väljer ut en färg tillsammans med den jag skapar overlaysen till som jag fokuserar allt kring. I detta fall turkost, och blandar detta på ett snyggt sätt med svart och vitt.
 
LÄNK: Erics stream. Följ och hälsa från mig i chatten.
Vad tycker ni om denna overlay? Vill ni se fler av mina creations?

Evelina

Ehhy fixar du min overlay till LoL? :D

Svar: Skicka ett mejl till quiethell.hotmail.com så fixar vi det :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-09-07 / 19:37:00
swagster1337

is the stream down for ever i mean yours?

Svar: No, I will stream when I'm feeling better again :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-09-09 / 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback