Jackets for fall.

Sommaren lider mot sitt slut och vädret tvingar på oss höstjackorna, just därför tänkte jag ge er sex hets tips på jackor som passar perfekt inför hösten.
 
Den längre kappan från Vero Moda är ett självklart val för den som vill ha något stilrent som går att matcha till det mesta, personligen är jag inte så jätteglad för längre jackor till vardags, men när man bär en klänning eller liknande passar en kappa perfekt. Nästa jacka anser jag är mycket feminin just då jag ser hemskt många tjejer i staden jag studerar i bära dessa på hösten. Jackan som är från Ichi har en kort pälskrage, dragkedjsdetaljer och inbyggd luva.
 
Näst på tur har vi en bomberjacka från Noisy May vilket är ett märke jag verkligen diggar. Mönstret på jackan är vågat men samtidigt aningen tillbakadraget, jackan ser kanske inte så varm ut men den är fodrad. Liknande bomberjackan har vi en i baseballmodell från Polo Ralph Lauren med knappknäppning. Sen kommer vi till min absoluta favorit, skinnjackan från BLK DNM, sjukt het jacka som är det där lilla extra. Sist men absolut inte minst har vi ännu en kappa, även denna från Vero Moda, men med ärmar läderimitation och massa dragkedjor.
 
LÄNKAR; ett // två // tre // fyra // fem // sex
Vilken jacka är er personliga favorit?

Karin

Får man välja två? *puppy eyes* Isåfall, 1 (första kappan) och 5 (skinnjackan) :)

2015-09-05 / 22:15:04
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback