Dear Xperia I've missed you.

Jag är superlycklig, har fått tillbaka min älskade Xperia från lagning och den fungerar toppen. Kände mig lite som en mamma som ger bort sitt barn när jag la bort min iPhone 4s och tryckte in simkortet i min Xperia. Älskar dock kameran på denna, mycket bättre, använde den t.o.m till att fotografera gårdagens outfit när jag hängde med ett antal polare på Stenkrossen i Lund.
 
Vad använder ni för mobil? iPhone eller Android? Vad föredrar ni?

Karin

Har två iPhone, en Android samt två andra. Förutom det faktum att jag blir vansinnig på Apple (och mig själv) när de släpper uppdateringar (och jag installerar dom) är jag mycket nöjd med iPhone.

2015-09-13 / 16:33:34
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback