Championship & Victorious.

Mina damer och herrar, låt mig presentera årets Championship skin som i år gått till ADC:n Kalista. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta, visst blir det roligt att dra en Thresh - Kalista - kombo där båda har championshipskins, men jag hatar verkligen Kalista. Jag hatar henne! Hennes jävla hopp är så satans äckliga som dodgar allt. Men skinet ser helt okej ut, faktiskt väldigt snyggt. Årets victorious skin då? Det är inte ute än, men det sägs gå till en marksman med hög win-rate i LCS så jag är ganska säker på att det blir ett nytt skin till Sivir. För er som inte vet så är victoriousskinsen rare på det viset att det endast ges till de som nått guld och högre under säsongen som gått. Nedan ser ni ett sådant skin som gavs till Morgana.
Vem tror (eller hoppas) ni får victorious i år? Vad tycker ni om championship skinet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback