Blogging sunday.

Söndag. Det är söndag. Var tog helgen vägen? I fredags tillbringade jag eftermiddagen i Lund tillsammans med ett gäng vänner, vi målade grafitti på Stenkrossen och drack milkshakes i timmar. Tog bussen hem relativt sent och tillbringade resterande av kvällen framför datorn på rummet. Lördagen skulle tillbringats med Eric, men han blev tyvärr sjuk och vi skypade samt spelade istället tillsammans under hela kvällen. Känns inte alls som något roligt hänt denna helg, får hoppas på en bra vecka och en awesome nästkommande helg I guess.
 
Hur tillbringar jag min söndag då? Jag ska finslipa på ett tal om mobbning som jag ska hålla på morgondagens svenskalektion samt blogga. Att ha sin blogg som sitt jobb är underbart, men det är också väldigt krävande och för att nå toppen krävs inte bara en snygg design och fina bilder - det kräver att man trycker ut varenda droppe av kreativitet som man har i sig. Så det är det jag gjort och kommer göra större delen av dagen, trycka ut så mycket kreativt som möjligt.
 
Ni får mer än gärna hjälpa mig genom att kommentera vad ni vill se mer av i bloggen.

Gina

Hej! Älskar utseendet på din blogg och du verkar väldigt kunnig inom koder och design. Så tänkte höra med dig om du brukar hjälpa folk med koderna? Jag -var- rätt duktig med koderna innan blogg.se bytte till helt andra koder och jag börjar bli knäpp :( Så tänkte.. vill du hjälpa mig? Jag behöver hjälp med verkligen ALLT inom koderna. Själva headern och färger fixar jag själv ^^
OM du vill hjälpa mig hade det varit snällt om du kunde skriva typ över koderna "här börjar koderna till inläggena" till exempel! :') haha förlåt att jag är rörig.
- vill ha en designmall som din fast menyn på andra sidan :')

2015-09-27 / 16:06:40
URL: http://kissen.se
Gina

just det! Vill du svara kan du höra av dig på fb: Gina Jerenfelt eller min mail: [email protected]

2015-09-27 / 16:08:38
URL: http://kissen.se
Gina

gmail.com* förlåt att jag bombar ditt inlägg :(

2015-09-27 / 16:09:12
URL: http://kissen.se
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Verkar som en härlig helg :)

2015-09-27 / 21:50:55
URL: http://evahle.se
Sandra

Hej Carro, har läst att du har väldigt deep i det du skriver på bloggen så tänkte fråga dig en sak... Jag är kär i en av mina allra bästa vänner, men han gillar någon annan. :(

Svar: Har nu svarat på din kommentar i ett inlägg :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-09-30 / 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback