Snygga sängkläder.

Finns det något jag verkligen älskar så är det att dekorera mitt rum. Jag ser fram emot att flytta hemifrån, kunna dekorera och möblera alla rum som just jag vill ha det utan att behöva ta hänsyn till någon annan än min katt. Men till dess får jag nöja mig med att dekorera mitt sovrum hemma hos mina föräldrar, vilket jag tidigare berättat ska ommöbleras helt och hållet inom en snar framtid.
 
En av de sakerna jag tycker får hela rummet att lysa "fräscht" är nya, matchande, sängkläder. Klickade runt på nätet och fann dessa underbaringar, ge mig allihopa och helst imorgon. Första settet är perfekt då det verkligen är så, när någon sover hos mig tar jag verkligen upp praktiskt taget hela sängen. Andra är fin för den har katter, rymd och skrämpat - allt jag älskar i världen. Övriga är mest charmiga, moln, guld och weedplantor. För man kan inte få nog av Miley Cyrus-effekten.
 
LÄNKAR: Her side His side // Kattgalaxyskräpmat // Moln // Guldpapper // Weedplantor

Cassandra Haraldsson

Så fina!

2015-11-16 / 21:33:39
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback