Medina.

Hej allihopa, at the moment sitter jag i min säng framför min laptop men ska sova direkt när jag skrivit klart detta. Har haft en fett awesome dag med alla mina underbara vänner. Började med att jag vaknade upp hemma hos min allra bästa vän Clara, sen chillade jag med Joffe, Max och David ute i solen. Slutade vid lunch så drog till bussen för att möta upp min mamma i hemkommunen.
 
Efter några timmars sömn åkte jag till grannkommunen där jag mötte upp Elina, Minna, Anna, Hanna och Emil på en pizzeria. Kvällen avslutades låååångt fram i publiken framför skönaste Medina som spelade live. Sjöng, skrattade och hoppade tills både mina och Nicoles ben nästan föll samman. Så jävla bra dom var live, många artister är mycket sämre live än inspelat, men Medina var helt klart såååå jävla mycket bättre live. Helt klart värt all väntan och att tappa rösten inför morgondagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback