LBS student 2015.

Så, här ovan ser ni massa bilder från utspringet på min skola, LBS, under gårdagen. Hade massa vänner som sprang ut och nu längtar jag som satan inför nästa år då jag själv ska få springa ut genom dörrarna en sista gång tillsammans med min älskade klass.
 
På första bilden grattar jag Johan med en kram, andra bilden ser man mig kramas med min bästis Eric och sen är det massa bilder på när deras klass SDEL12 springer ut. Sen har vi en av SUL12-klasserna, teknikarna, som ville hitta på något stort inför sista "skitet" de gjorde på skolan - så Tedde tog täten och drog igång en bengal (röksignal) direkt utanför dörrarna som han stod och viftade med. Sen har vi en bild på Max som fick sig ett shot-bälte direkt när han hoppade bort i publiken, en lycklig Alex som tar bilder med sin familj och lyckliga MUL12;are som hoppar ut genom entrén.
 
Sista bilderna föreställer en lycklig Petter, lyckliga MEL12;are som springer ut samt bilder på två av flaken. SUL12A hatade lite på oss estetare genom att skriva "Alla estetare har föräldrar som är kusiner - teknikare blir rika!" så den eviga hatkärleken mellan speldesignerna och spelutveckligarna are still going strong. Sen kan man inget annat än älska sista bilden, "Vi behöver inte vara snygga, vi kan photoshop". Tog lite bilder på Eric efter att han sprungit ut samt bilder på hela SDEL12, uppställda, men de är tyvärr tagna med mobilen så de är inte de bästa, men kan säkert lägga upp dom om jag orkar senare haha.
 
Har ni firat någons student i år? Eller kanske tagit studenten själva?
Alla bilder är lånade från Sydsvenskan och tagna av Albin Brönmark.

cilla

Fy fan vad du är cool.Alla runt om dig måste vara glada att få vara din vän......

Svar: Klart dom är :D
Carro - Geek n' Gaming

2015-06-14 / 01:15:08
Mikaela Konradsson <3

Härliga bilder :)

Svar: Visst är det? :)
Carro - Geek n' Gaming

2015-06-27 / 21:19:29
URL: http://awesoome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback