Good weekend.

I fredags åkte jag några timmars kollektivtrafik till "T" för att spendera helgen hos honom. Vi spelade och när kvällen närmade sig lagade vi mat tillsammans samtidigt som vi lyssnade på Mayday Parade, hans favoritband som nu även blivit ett av mina. Kvällen avslutades framför en underbar film, It's kind of a funny thing.

I lördags tog vi båten till Danmark tillsammans.När vi kom fram till Danmark tog vi tåget till Bakken där vi spenderade resten av dagen. "T" tvingade upp mig i berg och dalbanor och vi såg på 5D-bio tillsammans vilket var sjukt mysigt. Efter en fartfylld fem-kamp gick vi på äventyr, åkte fler karuseller och besökte simulatorer av olika slag samt beställde drinkar med knasiga namn. Runt midnatt tog vi tåget tillbaka till båten och vidare hem till "T".
 
Att vakna i famnen på personen man tycker mest om i hela världen är något av det bästa som finns och när jag hoppade på bussen hem kände jag saknaden på direkten. Nu längtar jag till helgen som kommer som även den ska spenderas med denna underbara "T".
 
Vad gjorde ni i helgen? Vad tycker ni om karuseller?

Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Låter sjukt mysigt! ^^ Jag var på pojkvännens landställe och njöt av det svenska 'sommarvädret' haha. Mayday Parade är för övrigt azum. c:

2015-06-24 / 20:58:23
URL: http://cookiecat.blogg.se/
cookie

Men ni bor ju i skåne varför tog ni båten istället för tåget direkt över? :o

låter iallafall som en awsm helg ^^

Svar: För från Helsingborg där "T" bor går det snabbare att bara ta båten över sundet haha :P Kramisar
Carro - Geek n' Gaming

2015-06-26 / 15:31:10
URL: http://cookielicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback