Orange Is The New Black Säsong 3.

Tror ingen missat att en av mina absoluta favoritserier, Orange Is The New Black, återvänt med en tredje säsong. Jag har själv sett nästan hela den nya säsongen nu och jag älskar de nya karaktärerna som t.ex. Lolly och Stella. Ruby Rose är nog den vackraste kvinnan på jorden, även de som hävdat sig vara "superhetro" har fallit för denna brud. Men aningen besviken är jag på vissa aspekter, känns som Piper blivit mycket mer "hemmastadd" i fängelset nu vilket känns sjukt onaturligt då jag personligen älskade hennes osäkra sida i början. Gillar inte heller att det är "fine" mellan Piper och Alex, det var mycket roligare när de praktiskt taget hatade varandra. Mina favoritkaraktärer i denna säsong är helt klart Stella och Poussey.
Ser ni på Orange Is The New Black? Har ni sett den senaste säsongen? Vem är er favoritkaraktär?

Anonym

Ruby Rose är så snygg! Angående Piper och hennes förändring, antar att det helt enkelt har med hur fångar till slut identifierar sig till sin nya miljö och livsstil. Deras tidigare identiteter tar liksom ifrån dem. Ett sätt anpassa sitt liv helt enkelt. Men håller med dig, gillar inte hur elak hon har blivit.

2015-07-09 / 22:09:53
URL: http://nouw.com/fullaankan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback