Marabou Oreo.

Tjo allihopa, vill börja detta inlägg med att tacka för alla underbara kommentarer jag fått på mitt 25-blogginläggstips-inlägg som jag gjorde. Det är hemskt roligt att ni gillade inlägget och ni får mer än gärna slänga in en kommentar med ett inläggs-önskemål då jag försöker komma igång med bloggen nu igen.
 
För övrigt har dagen gått åt att vara sängliggande, kollat på serier samt krängt mitt nya favoritchoklad Marabou Oreo i hopp om att få bort den jävla mensvärken jag lider av. Kände att det var dags att fotografera månadens Lootcrate, men det får nog tyvärr vänta till morgondagen då det börjar bli lite mörkare och jag måste ladda min kamera.
 
Vilket är ert favoritchoklad? Om ni inte gillar choklad, vad gillar ni då för gott?

Sarah

Gott me choklad :)

2015-07-07 / 02:03:36
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback