Kimono.

Ett av de hetaste plaggen man kan införskaffa sig just nu är helt klart en kimono. Jag har själv ingen kimono, men funderar starkt på att införskaffa någon av de ovan då de är hemskt snygga allihopa. De kanske inte alltid är varma, men de är hemskt mysiga under sommaren då de andas på ett helt annat sätt än en vanlig tröja vilket är perfekt under varma kvällar, när man är på stranden eller rent av utomlands. Kör på en med ett hett mönster alternativt fransar (eller varför inte både ock?!) för att få den perfekta boho-stilen.
 
LÄNKAR; V-back Kimono // Lace Kimono // Palms Kimono // Daisy Kimono
Äger ni en kimono? Vilken av dessa fyra är snyggast enligt er?

LORRAN

Jag gillar den vita mest och äääälska kimonos, har flers stycken, de passar så bra i min nya stil ^^ Eller ja, nya och nya, men i min arbetsstil som nu börjar smyga sig in på vardagsplaggen :)

2015-07-12 / 10:12:15
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback