Juni 2015 Lootcrate.

Då jag slarvat med att lägga upp vad jag fått i mina lootcrates så har många undrat om jag slutat skicka efter dom. Svaret på detta är nej, jag får fortfarande en box per månad - dock har jag varit lat och inte orkat fotografera allt jag fått. Här nedan får ni en het review och lite "inside information" ur varje sak som låg i juniboxen. Vill du också prenumerera på en box full av geek n' gamingstuff så klicka här för att läsa mer.
Månadens box var inte stor i säg, men väldigt bred - vilket innebar att jag var tvungen att hämta ut den på postkontoret då den inte gick ner i brevlådan. Månadens tema gick under namnet Cyber och jag är förälskad.
 
EXCLUSIVE Prime T-shirt // djkopet designs
Såfort jag fick boxen drog jag på mig tishan som medföljde, vilket gjorde att den låg i tvätten när jag skulle fotografera produkterna och därför är den inte med på bilderna. Men ni kommer säkerligen få se bilder på den i framtiden då den är supersnygg och jag kommer överanvända den.
 
Future Replicant Corporate Logo Patch // A-B Emblem
Inspirerat av The Sinister Biotech Company som skapat några av våra absoluta favorit sci-fi filmer kan jag nu bli "More human than human" genom att sy fast denna patch på valfritt ställe.
 
EXCLUSIVE Terminator Genisys Brain Chip Keychain // Chronicle Collectibles
Två hjärnor är bättre än en, speciellt när du har ett chip tillhörande den nya och bättre T-1000 Terminator cyborg i dina ägor.
Battlestar Galactica Cylon Target Poster Set // Quantum Mechanix
I brevet ni ser på bilden ovan lurade två större posters med robots på samt utsatta targets att öva sina färdigheter med geväret på. Såklart inte riktiga gevär. Här håller vi oss till Nerfguns.
 
EXCLUSIVE Terminator Genisys Endo Skull Replica // Chronicle Collectibles
Detta är ett av objekten i månadens box som jag blev gladast över, kolla bara in den! En nedskalad skalle, detaljerat modellerat efter en Terminator cyborgskalle skapad av vinyl och handmodellerade under svalningstiden efter att den tagits ut ur vinylmallen.
 
EXCLUSIVE Borderlands Zer0 Game Mat // Loot Crate Labs
Mitt absoluta favoritobjekt i månadens box! En musmatta på 10'' x 12'' designad för att förbättra precissionen på din datormus. Med ett hett tryck och att denna matta var mycket större än den jag redan äger blev detta en solklar vinnare i boxen.
 
EXCLUSIVE Nerd HQ Sticker Sheet // The Nerd Machine
Dags att sprida nördkulturen med dessa underbara stickers från nördarnas HQ.
 
EXCLUSIVE Glow-in-the-dark Circuit Gadget Pouch // Loot Crate Labs
Lägg denna väska under direkt ljus under några minuter och se hur den lyser. En perfekt väska för vad som helst, men för min del blev det den perfekta sminkväskan.
För övrigt innehöll boxen även månadens nummer av Loot Crate magazine samt månadens knapp.
 
Vilket objekt var er absoluta favorit ur denna månads box?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback