Heta "kill" plagg.

När jag shoppar håller jag mig aldrig till enbart den feminina avdelningen, jag kollar alltid in den manliga då jag känner att där finns så himla snygga plagg. Oversize, inte så urringat och mysiga plagg - utan att behöva ha en pojkvän att stjäla från. Här ovan är några av mina favoriter från killavdelningen.
 
LÄNKAR; Tisha1 // Linne1 // Sweater // Tisha2 // Linne2 // Tröja // Tisha3 // Linne3 // Tisha4
Vilket plagg är ert favoritplagg ovan? Handlar ni på killavdelningen?

Emma

"Over my dead body" linnet asså... GE MIG! *_*

2015-07-24 / 23:03:59
Felicia

Favoriten är den gråa med handen på :P
Brukar alltid kolla in killavdelningen, finns skitmycket snyggt där :D

2015-07-25 / 01:06:04
URL: http://nouw.com/tiondemars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback