Fnatic's officiella spelartröja.

f
Ännu ett plagg jag skulle äta en hel burk majs för att äga, the official Fnatic shirt. Fnatic's officiella 2015 limited edition spelar tröja är tishan som bärs av alla Fnatic's spelare på event över hela världen. Med Fnatic's logga och deras sponsorer på. Perfekt tisha för den som vill känna sig som Rekkles, hehe. Mamma. Beställ denna till mig, så kommer jag äta en hel burk majs. Svär på Pär.
 
LÄNKAR; Här finns tishan att köpa, från en svensk hemsida.
Vad tycker ni om plagg med olika lags loggor och sponsorer på?

Hilda Sahlgren

Hej! Min bloggtävling är nu avslutad! 💕
In och kika, om det var du som vann! 😊 Kram ❤️
// Hilda Sahlgren från Nouw.

2015-07-25 / 11:02:39
URL: http://www.nouw.com/hildasahlgrens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback