Stream.

Halloj alla läsglada fillurer. Just nu sitter jag framför datorn, ovanligt - nej, och kollar på lite olika streams. Tämkte tipsa om en överfet kille som spelar LoL från Stockholm vid namn Casper. Sjukt rolig kille som jag helt klart tycker att alla borde kolla in. Nu ska jag själv spela lite LoL, men fett roligt i streamen då vi bara snackar om en jävla massa mat at the moment och tidigare snackade vi om min dåliga matlagning haha. Ja, jag är sjukt dålig på allt som har med köket att göra.
 
Vad har ni gjort idag?

Bambi

Jäklarns vad länge sen det var man spelade LoL :P

2015-01-18 / 18:09:45
URL: http://iambaam.blogg.se
Anonym

Skriv din kommentar här. Tänk på vad du skriver, jag ser din IP-adress.

2015-01-18 / 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback