004.

Vecka 1; Föregående år.
004. Fem saker du vill ta med dig från det föregående året in i det nya.
 
Min pojkvän vill jag såklart tillbringa min tid med under detta år. Vi träffades i slutet av 2013 och blev tillsammans på nyårsafton mellan 2013 och 2014, men vi gjorde det inte officiellt förrän den 19 januari 2014 men vi firar vår årsdag på nyårsafton. Jag och min pojkvän har varit oskiljaktiga i ett helt år nu, och jag skulle inte kunna vara lyckligare med någon annan.
 
Mina vänner som jag fått genom året som gått. Jag har träffat en hel del människor i skolan, på fester, på nätet och genom mina andra vänner. Dessutom, som jag berättade i gårdagens inlägg, har jag skaffat mig en äkta bästa vän under 2014. Love you Alexandra.
 
Er såklart! Alla mina underbara läsare som hjälper mig när jag har det tufft, peppar mig att jobba vidare med bloggen och ni hjälper mig att utvecklas. Jag förstår nog inte själv hur lyckligt lottad jag är, för ni är alla mina underbara vänner även om vi kanske aldrig träffats eller snackat på något vis - vissa av er kommenterar inte ens men jag anser ändå att ni är mina vänner. Bara tanken på att ni läser min blogg gör mig lycklig och peppad.
Mitt mod som jag byggt upp under 2014. Jag har under hela min uppväxt varit den där osäkra lilla tjejen som aldrig vågat säga ifrån. Men under året som gått har jag byggt upp min självkänsla och mitt mod tillräckligt mycket för att be oäkta vänner att dra åt helvete, säga ifrån när jag känner att något är fel och jag har vågat stå upp för mig själv. Under detta år ska jag fortsätta bygga på detta och nästa år hoppas jag att jag kan känna mig friare och självsäkrare än någonsin.
 
Mina framgångar både på det privata planet och på karriärnivå. Jag har lyckats med så himla mycket, samarbetat med hemskt många större företag och skaffat vänner inom bloggvärlden. Umgicks tidigare i år med Julia och Vira som driver bloggarna Candie.se samt Viras.se samt har skrivit en del med andra bloggare såsom Ida på ADARAS.se, Moa på Epicfaiil.se med flera. Dessutom startade detta år bra genom att jag blev länkad av självaste Kissie.
 
Vilka fem saker tar ni med er in i 2015?
Vill du också vara med i denna 365 dagars challenge? Klicka HÄR för att läsa mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback