Veckans 4 wanties.

Eftersom jag ofta tipsar om saker och ting i min blogg så tänkte jag köra igång Veckans 4 Wanties som kommer vara ett inlägg med fyra av mina favoritting som jag suktat efter den senaste veckan. Vissa ting kommer vara helt nya, som jag inte visat upp i bloggen under veckans gång, och andra kommer ni känna igen från tidigare inlägg.
 
Denna vecka har jag suktat lite extra efter snyggaste jackan från Vero Moda, älskar färgen och läderdetaljerna. Ja, ni vet ju att jag har en speciell kärlek för just läder. Att den sedan har två dragkedjor känns sjukt bra då jag nästan alltid lyckas ta sönder mina dragkedjor, samt att den håller lite tätare än jackor som endast har en.
 
Ännu en sak ni säkert känner igen är halsbandet från Ur&Penn, älskar statement halsband och att den har en vacker fågel i silver gör bara saken mycket bättre. Nu till makeup, läppstiftet från Teeez har en underbar färg som inte är för naturlig, men samtidigt inte för färgstark. Precis som jag vill ha det! Den fjärde, och sista saken på denna lista, är en parfym ur märket Agent Provocateur som bär en doft av bland annat mandariner, gröna löv, melon och rosor.
 
Vilken av mina fyra wanties denna vecka hade ni kunnat tänka er att ha i era ägor?

RMCK - en skönhetsblogg

Snyggt läppstift!

Sv; Menar du det lila eller svarta?

2014-09-28 / 19:52:10
URL: http://rmck.for.me
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Själv vill jag bara ha körkort hahahha det är typ på topp av min vill-ha lista föralltid <3

2014-09-28 / 22:06:41
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

Jackan och läppstiftet vill jag ha :D

2014-09-29 / 06:54:27
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback