Spotifylista.

Många verkar tro att jag alltid lyssnar på musik, speciellt massa screamo och typisk "emoc" musik. Men nej, så är inte fallet. Enda gången jag lyssnar på musik är när jag sitter på bussen till och från skolan, annars lyssnar jag hemskt sällan på just musik.
 
När jag väl lyssnar på musik så är det knappt något som förväntas (se texten ovan), utan jag lyssnar på det mesta. Några artister som finns i min lista är Fall Out Boy, Paramore, Icon For Hire, Miley Cyrus, Katy Perry, Black Veil Brides, Avicii, Demi Lovato, Tejbz och Coldplay. Finns massor av olika artister (många fler än jag listat här) och genrer, så jag är sjukt blandad när det kommer till musik.
 
Har fått förfrågan om spotifyspellistor, så tänkte dela med mig av min favoritlista, lyssna (ni behöver inte ha Spotify för detta) och finn er nya favoriter. Vad tycker ni om för musik? Lyssnar ni på något jag lyssnar på?

Karin

Jag är också väldigt blandad när det gäller musik men Civil War, Takida och Shining är några exempel på musik jag gillar.

2014-09-08 / 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback