Sex filmer jag vill se.

Jag har, som jag skrev i mitt förra inlägg, varit ledig under dagen så har inte ens bytt om från pyjamas än och klockan är strax över sex. Har till störst del legat i sängen, kollat videos och bara haft allmänt tråkigt. Fann dock sex filmer jag känner ett starkt sug efter att se, ni ser filmerna ovan. Det sjukaste med detta är antagligen att både Another Me och Anna är skräckfilmer vilket jag aldrig tyckt om. Men de verkade intressanta, så hoppas kunna se dom tillsammans med min pojkvän inom en snar framtid.
 
Vill ni se någon av filmerna ovan?

Twiggy

Det skulle vara Anna isåfall! Orphan är en av de bästa skräckisarna jag sett tbh.

2014-09-12 / 08:54:26
URL: http://eternaalchaos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback