Lär känna mig.

Har du under den senaste månaden...
... Gråtit? - Tyvärr måste jag svara ja på denna fråga.
... Skrattat? - Jupp, skrattar näst intill alltid när jag umgås med Lukas och Råbe.
... Sovit i tält? - Nej, har aldrig gjort det.
... Sovit under bar himmel? - Räknas det att jag råkade däcka på min studsematta?
... Varit på Gröna Lund? - Nope, har aldrig varit där.
... Varit på Liseberg? - Samma svar som ovan.
... Varit på Kneipbyn? - Vet inte ens vad det är? Så nej.
... Varit i en annan stad? - Jupp, Trelleborg, Lund och Malmö har jag väl varit mest i antar jag.
... Bott hemma? - Aa, fast är mest hos Lukas om jag ska vara ärlig.

Dina vänner under den senaste månaden...
Har en nära vän dött? - Nej.
Har en vän sökt tröst hos dig? - Jao.
Har du sökt tröst hos en vän? - Jupp.
Har du sovit över hos en vän? - Nä, tror faktiskt inte det? Enda jag sovit hos är min pojkvän.
Har du varit kär i en vän? - Lukas är min vän och min pojkvän, så ja antar jag?
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Vet inte riktigt vad man anser som vän, har nog bara två eller tre "riktiga" vänner.

När har du som mest.. 
Gråtit under den senaste månaden? - När jag provade ett par byxor morsan köpt till mig som jag inte fick på.
Skrattat under den senaste månaden? - Var nog när Råbe redigerade massa bilder på mig.

Har du under den senaste månaden...
... varit kär? - Ja, har varit det sedan årsskiftet.
... kysst någon? - Jupp.
... pussat någon? - Ja.

... kramat någon? - Ja.
... skrattat? - Ja 
... tagit droger - Har rökt cigaretter om det räknas som svar?

När... 
Grät du senast? - Idag, för jag har mensvärk.
Skrattade du senast? - Precis, YouTube är roligt.
Hade du sex senast?- Oj... helgen?
Duschade du senast? - I förrgår.
Lyssnade du på musik senast? - Just nu, syrran har lämnat Sims 3 på så lyssnar på den musiken.
Hade du kul senast? - Vet faktiskt inte riktigt?

Vem.. 
Kramade du senast? - Min farmor.
Pussade du senast? - Lukas.
Pratade du i telefon med senast? - Råbe.
Fick du sms av senast? - Lukas.
Hade du tråkigt med senast? - Min mobil.
Kommer du ifrån? - Min mamma. Eller pappa. Eller båda?

Detta är jag...
Heter? - Carolina Sandra Mårtensson.
Hur gammal är du? - 17,5. GLÖM ALDRIG DET DÄR HALVÅRET!
När fyller du år? - 19 mars.
Tycker du om någon just nu? - Aa, annars hade jag väl inte varit tillsammans med Lukas?
Jag samlar på? - Små skepp.
Gröna eller röda äpplen? - Gröna. 
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Lukas eller Råbe. 
Vilken tid gick du upp idag? - Typ elva.
Har du sovit i din egna säng inatt? - Jupp.
Har du sovit ensam inatt? - Nä, har haft mina 56 gosedjur vid min sida.
Har du strumpor på dig nu? - Nej.
Hur svarar du i telefon? - "Haj, de e Carro" (skånska är nice)
Vad ska du göra ikväll? - Sova, eller jobba med mina 3D uppgifter.
Vad ska du göra imorgon? - Gå i skolan och sedan dra hem till Lukas.
Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vill bli en gigantisk potatis som tar över världen!
Var vill du bo när du blir stor? - Mitt i Lund, så mysig stad.
Är det okej att gråta? - Ja, varför skulle det inte vara okej?
Vilken årstid tycker du bäst om? - Våren.
Skulle du göra om du vann en miljon? - Köpa mig en gigantisk potatis.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Ja, eftersom allt har märken-ish. H&M är också ett märke...
Vill du gifta dig? - Jupp.
Vill du ha barn? - Men det gör ju ont...
Solar du ofta? - Nope.
Är du bra på att laga mat? - Hahaha nä. Allvarligt. Nä.
Gillar du att dansa? - Nää..
Hur vig är du? - Tillräckligt vig för att sträcka mig efter XBOX kontollen som ligger en meter framför mig.
Vilken är din favoritglass? - Allt med choklad!
Tror du på ett liv efter döden? - Ja, faktiskt.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska. 
Vilken ögonfärg har du? - Grön/blåa. De skiftar i färg beroende på ljuset.
Vilken hårfärg har du haft ? - Sjukt många, kolla igenom stil-kategorin och Dagens Look-kategorin.
Är du beroende av något? - Cigg och kolsyra. Och att inte vara ensam.
Brukar du bädda sängen? - Nope.
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Aa, har vi inte redan gått igenom detta?
Vad var det senaste du sa? - Jag hostade om det räknas? Annars så sa jag "livet som lantis".
Saknar du någon nu? - Ja, saknar Lukas, Råbe och Clementine.

 

OBS; Denna lista fylldes i igårkväll. För jag har antagligen sagt "jag är vaken" till min morsa vid detta laget. Har antagligen sagt det typ sju gånger.


Julia Müller-Sandvik

bästa svaren från bästa carro :)

2014-09-12 / 06:44:01
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ithrenniel

Får man lov att "sno" den här lilla listan? ;)

Svar: Det är klart! :D
Carro - Skånes största alternativa gamingblogg

2014-09-13 / 16:55:21
URL: http://ithrenniel.blogg.se/
Carro ^o^

Hur kom Kneipbyn med på den listan? Trodde det var typ så okänt att ingen brydde sig om det? o3o

2014-09-25 / 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback